internets

Reklāmas priekšrocības internetā

Reklāmas Internetā priekšrocības ir šādas:

  • baneri ir tikpat efektīvi  kā reklāma  avīzēs,   žurnālos   un  televīzijā,  gadījumos, ja nepieciešams  veicināt  markas  atpazīstamību,  turklāt reklāmas  izmaksas  ir daudzkārt zemākas;
  • reklāmā iespējams sniegt padziļinātu informāciju par produktu, kā arī uzreiz demonstrēt produkta izskatu;
  • iespējams testēt dažādus reklāmas dizaina izskatus, reklāmas nomaiņa ir vienkārša un ātra. Ir iespējams arī veikt automātisku reklāmas nomaiņu – piemēram, viens baneris no rīta un cits vakarā;
  • ar Internetu var sasniegt to auditoriju, kas nelieto citus medijus – gados jauni cilvēki;
  • reklāma ir starptautiska – tas ir piemērots starptautiski izplatītu produktu marku reklamēšanai;
  • reklāmas cena joprojām ir viena no vislētākajām, salīdzinot ar citiem medijiem;
  • iespējams realizēt netradicionālas idejas, spēles utt.;
  • reklāmu Internetā iespējams mērķēt kādai konkrētai mērķauditorijai piemēram, ievietojot reklāmu kādā portāla sadaļā, vai arī reģistrētiem lietotājiem rādīt tikai tās reklāmas, kas atbilst viņu norādītajām interesēm;
  • reklāma Internetā sasniedz vadītājus dienas vidū, kad tie pieņem lēmumu par vairumu biznesam nepieciešamo preču pirkšanu – Internets ir piemērots industriālajam mārketingam;
  • lietojot interaktīvo reklāmu (rich media)  iespējams  sasniegt  ļoti  augstu  uzmanības pievēršanas rādītāju – daudzkārt augstāku kā televīzijā;
Tagged