Reklāmas Internetā priekšrocības ir šādas:
- baneri ir tikpat efektīvi kā reklāma avīzēs, žurnālos un televīzijā, gadījumos, ja nepieciešams veicināt markas atpazīstamību, turklāt reklāmas izmaksas ir daudzkārt zemākas;
- reklāmā iespējams sniegt padziļinātu informāciju par produktu, kā arī uzreiz demonstrēt produkta izskatu;
- iespējams testēt dažādus reklāmas dizaina izskatus, reklāmas nomaiņa ir vienkārša un ātra. Ir iespējams arī veikt automātisku reklāmas nomaiņu – piemēram, viens baneris no rīta un cits vakarā;
- ar Internetu var sasniegt to auditoriju, kas nelieto citus medijus – gados jauni cilvēki;
- reklāma ir starptautiska – tas ir piemērots starptautiski izplatītu produktu marku reklamēšanai;
- reklāmas cena joprojām ir viena no vislētākajām, salīdzinot ar citiem medijiem;
- iespējams realizēt netradicionālas idejas, spēles utt.;
- reklāmu Internetā iespējams mērķēt kādai konkrētai mērķauditorijai piemēram, ievietojot reklāmu kādā portāla sadaļā, vai arī reģistrētiem lietotājiem rādīt tikai tās reklāmas, kas atbilst viņu norādītajām interesēm;
- reklāma Internetā sasniedz vadītājus dienas vidū, kad tie pieņem lēmumu par vairumu biznesam nepieciešamo preču pirkšanu – Internets ir piemērots industriālajam mārketingam;
- lietojot interaktīvo reklāmu (rich media) iespējams sasniegt ļoti augstu uzmanības pievēršanas rādītāju – daudzkārt augstāku kā televīzijā;